Klantenservice

05.

Klantenservice en Operatie

Het onderdeel Klantenservice is de overkoepelende naam voor de afdelingen Klantenservice, Klachtenmanagement, Kennismanagement & Ondersteuning en Zorgadvies & Bemiddeling. Bij Klantenservice vinden alle klantcontacten plaats, of een klant nu belt, een e-mail stuurt, langskomt bij één van onze servicepunten, of een vraag stelt via social media. Dit onderdeel zorgt ervoor dat een klant zo goed mogelijk te woord wordt gestaan, het juiste advies krijgt, of doorverwezen wordt naar de juiste contactpersoon of afdeling. Omdat Klantenservice in direct contact staat met onze verzekerden, heeft deze afdeling ook een signaleerfunctie binnen onze coöperatie als het gaat om mogelijke ontwikkelingen en verbeterpunten.

Klantenservice

Werkvelden

Ontdek op welke manier wij dagelijks werken aan het slimmer organiseren van de zorg. Bekijk hieronder onze verschillende werkvelden binnen deze afdeling. 

  • Declaratieservice

    Het bedrijfsonderdeel Declaratieservice staat, zoals de naam al zegt, garant voor een goede afhandeling van de declaraties van onze verzekerden en zorgverleners.

    ../1219/Declaratieservice.html

  • Klantadministratie

    Het bedrijfsonderdeel Klantadministratie bestaat uit Klantcontact & Ondersteuning, Polisadministratie en Creditmanagement.

    ../1218/Klantadministratie.html

  • Klantenservice

    Het onderdeel Klantenservice is de overkoepelende naam voor de afdelingen Klantenservice, Klachtenmanagement, Kennismanagement & Ondersteuning en Zorgadvies & Bemiddeling.

    ../1217/Klantenservice.html

Klantenservice & Operatie vacatures

Mensen die werken bij VGZ

Een aantal van onze medewerkers vertelt je graag wat zij bij ons doen, hoe hun gemiddelde werkdag eruit ziet en hoe zij onze coöperatie als werkgever ervaren.
Klik op onderstaande foto's en maak alvast kennis met een aantal van jouw toekomstige collega's!