Klantenservice

05.

Klantenservice en Operatie

Het onderdeel Klantenservice is de overkoepelende naam voor de afdelingen Klantenservice, Klachtenmanagement, Kennismanagement & Ondersteuning en Zorgadvies & Bemiddeling. Bij Klantenservice vinden alle klantcontacten plaats, of een klant nu belt, een e-mail stuurt, langskomt bij één van onze servicepunten, of een vraag stelt via social media. Dit onderdeel zorgt ervoor dat een klant zo goed mogelijk te woord wordt gestaan, het juiste advies krijgt, of doorverwezen wordt naar de juiste contactpersoon of afdeling. Omdat Klantenservice in direct contact staat met onze verzekerden, heeft deze afdeling ook een signaleerfunctie binnen onze coöperatie als het gaat om mogelijke ontwikkelingen en verbeterpunten.

Klantenservice

Werkvelden

Ontdek op welke manier wij dagelijks werken aan het slimmer organiseren van de zorg. Bekijk hieronder onze verschillende werkvelden binnen deze afdeling. 

Klantadministratie

Het bedrijfsonderdeel Klantadministratie bestaat uit Klantcontact & Ondersteuning, Polisadministratie en Creditmanagement. Als zorgverzekeraar hebben we natuurlijk ook te maken met de nodige administratieve processen. Hier worden deze op een kwalitatief hoogwaardige, snelle en efficiënte manier afgehandeld. De polissen van onze verzekerden worden hier geregistreerd en beheerd en we zorgen ervoor dat uitstaande facturen tijdig worden betaald. De declaraties die onze verzekerden indienen, worden hier geadministreerd. Daarnaast zorgen we voor een goede ondersteuning van onze verzekerden en zorgen we voor een adequate terugkoppeling en contact wanneer nodig.

Klantenservice & Operatie vacatures

Mensen die werken bij VGZ

Een aantal van onze collega's vertelt je graag wat zij bij ons doen, hoe hun gemiddelde werkdag eruit ziet en hoe zij onze coöperatie als werkgever ervaren.
Klik op onderstaande foto's en maak alvast kennis met een aantal van jouw toekomstige collega's!

  • Sanne Geurts

    Sanne Geurts

    Corporate Communicatie Adviseur 
     

    De zorgwereld staat nooit stil en de afdeling Corporate Communicatie dus ook niet.

    4113099/Sanne-Geurts.html