Declaratieservice

05.

Klantenservice en Operatie

Het bedrijfsonderdeel Declaratieservice staat, zoals de naam al zegt, garant voor een goede afhandeling van de declaraties van onze verzekerden en zorgverleners. Vanwege de gedetailleerde kennis die hier vaak voor nodig is, bestaat dit onderdeel uit vier afdelingen: Specials & Kwaliteit, Zorgverlenersdeclaraties, Klantdeclaraties en Document management. Iedere afdeling heeft zijn eigen focus en expertise. Daarnaast werkt dit onderdeel veel samen het Klantenservice, omdat zij het centrale contactpunt zijn voor onze verzekerden bij vragen.

Declaratieservice

Werkvelden

Ontdek op welke manier wij dagelijks werken aan het slimmer organiseren van de zorg. Bekijk hieronder onze verschillende werkvelden binnen deze afdeling. 

Klantadministratie

Het bedrijfsonderdeel Klantadministratie bestaat uit Klantcontact & Ondersteuning, Polisadministratie en Creditmanagement. Als zorgverzekeraar hebben we natuurlijk ook te maken met de nodige administratieve processen. Hier worden deze op een kwalitatief hoogwaardige, snelle en efficiënte manier afgehandeld. De polissen van onze verzekerden worden hier geregistreerd en beheerd en we zorgen ervoor dat uitstaande facturen tijdig worden betaald. De declaraties die onze verzekerden indienen, worden hier geadministreerd. Daarnaast zorgen we voor een goede ondersteuning van onze verzekerden en zorgen we voor een adequate terugkoppeling en contact wanneer nodig.

Klantenservice & Operatie vacatures

Mensen die werken bij VGZ

Een aantal van onze medewerkers vertelt je graag wat zij bij ons doen, hoe hun gemiddelde werkdag eruit ziet en hoe zij onze coöperatie als werkgever ervaren.
Klik op onderstaande foto's en maak alvast kennis met een aantal van jouw toekomstige collega's!