Enterprise Document Management

Brieven naar zorgaanbieders, digitale polissen in de Mijn-omgeving, posters voor reclamecampagnes, declaratie-overzichten, jaarverslagen… geen document verlaat Coöperatie VGZ zonder dat Enterprise Document Management hiervan op de hoogte is, of aan gewerkt heeft. Wij zorgen dat ieder document juist, tijdig en correct bij de goede klant terecht komt. Een verantwoordelijke klus, waarbij een fout direct van invloed is op andere afdelingen. Sturen wij bijvoorbeeld de verkeerde brieven, dan regent het telefoontjes bij Klantcontact. Doen wij ons werk echter goed, dan dragen we direct bij aan een positieve klantbeleving!

Wie zijn wij en wat doen wij
Enterprise Document Management houdt zich bezig met alles wat er komt kijken bij de productie en verspreiding van documenten. Onze afdeling vormt een belangrijke schakel in de hele keten van Klantenservice en Operatie en is ook voor Commercie én Zorginkoop van wezenlijk belang. Wij zorgen ervoor dat alles wat de deur uitgaat, of dit nu in print of digitaal is, inhoudelijk klopt, de juiste uitstraling heeft en op de juiste plek terecht komt. Ondanks dat er steeds meer digitaal gaat, moet er nog steeds heel veel informatie opgemaakt en beschikbaar gemaakt worden. En daar hoort een flinke diversiteit in processen bij, die op rolletjes moeten lopen, wat er ook in de wereld, de markt, of binnen onze eigen organisatie verandert.

Professionals met passie
Veel organisaties besteden ons werk uit, maar wij zitten intern, naast onze eigen klanten. Ondanks het altijd aanwezige spanningsveld tussen vraag vanuit die klanten, krappe deadlines en onze capaciteit, werkt dat prettig en snel. En gelukkig bestaat ons team uit professionals met passie voor hun werk en een flinke dosis ervaring en vakkennis. Iedereen weet wat hij of zij moet doen en doet dit vol overgave. Met grote pieken in werkdruk is het bij ons hollen of stilstaan. En staan we even stil, dan moeten we eigenlijk alweer nadenken over hoe we straks nog beter gaan hollen. Pittig? Ja, zeker. Saai? Dat nooit!

 

Klantenservice & Operatie vacatures

Jouw recruiter

MaschavanHouten.jpg

Mascha van Houten
06-42359353
mascha.vanhouten@vgz.nl 

 vbImgVacanciesSocialTwittervbImgVacanciesSocialLinkedin

 

Een kijkje in de keuken van onze trotse collega's

Hoe krijgen we de kosten van zorg omlaag, als het eigenlijk alleen maar duurder wordt? Hoe wordt de financiering van zorg begrijpelijk en transparant voor klanten als het ook gewoon complex is?Hoe wordt het systeem van de zorg weer 'menselijk'? Hoe halen we de 'verspilling' uit de zorg als verschillende dingen voor verschillende mensen belangrijk en juist 'zinnig' zijn? Kortom werken bij Coöperatie VGZ betekent werken aan complexe en interessante vraagstukken. Wij hebben onze collega's gevraagd naar projecten waar ze met veel plezier aan hebben gewerkt en trots op zijn. Hieronder kun je hun voorbeelden vinden.

VGZ-Werken-bij-bellen-BHo-2144-310x148 - kopie.jpg

Reorganisatie Declaratieservice

Samen met mijn team kan ik slagen maken

Mark van Rooij, Teammanager Declaratieservice

In ons team behandelen we de declaraties en machtigingen van zorgaanbieders van vijf zorgsoorten. Daarvoor hebben we de processen opnieuw neergezet. Nu is onze uitdaging om de banden aan te halen met een aantal collega-afdelingen, zodat we nog meer verbeteringen kunnen realiseren.

Lees verdervbImgVacanciesSocialLinkedinvbImgVacanciesSocialTwitter

VGZ-Werken-bij-werkt-BHo-7021-310x148 - kopie.jpg

Eindejaarsproject en project Volk

Mijn werk is ontzettend afwisselend en dat maakt het leuk

Vera Vonkers, Regisseur Document Management en Commercieel Projectleider

Dit jaar willen we de klant nog sneller kunnen informeren over de nieuwe premie. Om dit voor elkaar te krijgen is project VOLK opgestart en wij  hebben daar een mooie bijdrage mogen leveren.

 
Lees verdervbImgVacanciesSocialLinkedinvbImgVacanciesSocialTwitter

VGZ-Werken-bij-overleg-BHo-5664-310x148 - kopie.jpg

Social Care

Wat ik doe, daar wordt de klant blij van

Tosca Starreveld, Consultant Klant & Kwaliteit

De werkvoorraad aan klachten was steeds vrij hoog. Door deze hoge voorraad werden klachten pas na 10 dagen in behandeling genomen. De klant werd hier niet blij van, maar degene die de klacht behandelde ook niet. We hebben ons daarom gestort op de vraag hoe we de afhandelsnelheid van klachten omlaag konden brengen.

Lees verdervbImgVacanciesSocialLinkedinvbImgVacanciesSocialTwitter

Laatste blogberichten