Marketing & Verkoop
Marketing & Verkoop maken zich er hard voor dat verzekerden voor ons kiezen door het (door)ontwikkelen van onze producten en diensten. Verkoop strijdt voor onze plek in de grootzakelijke markt. Collectieve contracten bij bedrijven met meer dan >500 medewerkers, waar thema’s als duurzame inzetbaarheid en het terugdringen van verzuim centraal staan. Of verenigingen met meer dan 50.000 leden, waarbij thema’s als ziektepreventie en zelfredzaamheid voor ouderen spelen.
Marketing richt zich vooral op het ontwikkelen en wegzetten van verzekeringspakketten voor de consument. Waar hebben onze ruim 4 miljoen verzekerden behoefte aan en hoe kunnen we daar op inspelen? En via welke kanalen zetten we onze labels het beste in de markt? Vragen waarop Marketing dagelijks antwoord geeft.
Hoewel Marketing & Verkoop wezenlijk van elkaar verschillen, is er ook één grote, gemene deler. Beide afdelingen zoeken steeds weer de balans tussen wens en realiteit, maatwerk en standaardoplossingen. Zorg moet immer zinnig zijn en dus rendabel.